Termeni si Conditii
III. TERMENI SI CONDITII
-
1. INFORMATII GENERALE
1.1 Accesarea, navigarea si utilizarea site-ului www.lavieer.ro („site-ul”) implica acceptarea in totalitate a acestor Termeni si Conditii („Termenii”). Documentul de fata constituie un acord legal („Contractul”) intre utilizator („Clientul”) si S.C. CADAPO INVEST S.R.L. („Vanzatorul” sau „Lavieer”), proprietarul magazinului online Lavieer.ro.
1.2 S.C. CADAPO INVEST S.R.L. are sediul in Moara Vlasiei, Str. Staruintei nr. 2, Jud. Ilfov, este inregistrata la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/3135/2015, avand CUI RO34969393. Orice comunicare oficiala referitoare la prezentii Termeni si Conditii va fi transmisa prin email la contact@lavieer.ro sau prin posta la adresa mentionata.
1.3 Prin plasarea unei comenzi pe site sau prin utilizarea oricarei functionalitati oferite de Lavieer, Clientul confirma faptul ca a citit, inteles si acceptat in totalitate acesti Termeni si Conditii, precum si Politica de Confidentialitate si Politica de Cookie-uri aflate pe site. Se recomanda parcurgerea periodica a acestui document, intrucat poate fi actualizat fara notificare prealabila.
2. DREPTURI SI OBLIGATII DE UTILIZARE
2.1 Varsta minima & utilizatori eligibili
– Site-ul poate fi accesat si utilizat doar de persoane cu varsta minima de 18 ani.
– Minorii pot utiliza site-ul doar cu acordul scris al parintilor sau tutorelui legal, care semneaza si isi asuma raspunderea pentru comenzile efectuate.
– Lavieer isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul, suspende sau anula conturile utilizatorilor care nu respecta acesti Termeni.2.2 Comportament interzis
– Este interzisa utilizarea site-ului in scopuri ilegale, pentru frauda, transmiterea de continut daunator (ex: malware, spam), colectarea neautorizata de informatii (ex: scraping de date) sau accesarea sistemelor interne fara permisiune.
– Utilizatorii nu au dreptul sa distribuie, modifice sau sa atribuie altora credite pentru continutul Lavieer.
– Orice tentativa de blocare, perturbare a functionarii site-ului sau de acces neautorizat la bazele noastre de date se sanctioneaza conform legii.
3. PRODUSE SI DISPONIBILITATE
3.1 Calitatea produselor
– Toate produsele comercializate pe www.lavieer.ro sunt noi, originale si provin din stoc propriu sau de la furnizori autorizati.
– Imaginile si descrierile produselor sunt conforme cu realitatea, insa pot exista mici diferente de nuanta, textura sau ambalaj, datorate setarilor device-urilor.3.2 Stocuri si actualizare
– Disponibilitatea produselor este afisata in timp real, insa pot aparea erori de sincronizare la nivel de stoc.
– Daca un produs comandat nu mai este disponibil imediat dupa plasarea comenzii, Clientul va fi informat in maximum 48 de ore lucratoare, iar suma achitata va fi restituita integral in termen de cel mult 7 zile lucratoare.3.3 Prețuri si valabilitate oferte
– Preturile afisate pe site includ TVA conform legislatiei fiscale in vigoare.
– Promotiile si codurile de reducere pot avea termene de valabilitate si conditii de aplicare specificate clar in descrierea ofertei.
4. COMANDA SI CONFIRMAREA ACESTEIA
4.1 Procesul de comanda
– Pentru a plasa o comanda, Clientul selecteaza produsul, alege marimea, culoarea si cantitatea, apoi adauga in cos.
– Inainte de confirmarea finala, Clientul poate verifica continutul cosului, costul total, modalitatea de livrare si modalitatea de plata.
– La final, Clientul introduce datele personale, adresa de livrare si metodele de plata.4.2 Confirmarea comenzii
– Dupa plasarea comenzii, Clientul primeste o confirmare pe adresa de email inregistrata, care include detaliile comenzii (produse, pret, adresa, metoda de plata).
– Confirmarea de comanda nu reprezinta acceptarea definitivă a acesteia; acceptarea finala are loc atunci cand comenzile sunt preluate de catre depozitul Lavieer.
– In cazul in care Vanzatorul nu poate onora comanda (stoc epuizat, problema tehnica), Clientul va fi informat si suma achitata va fi restituita.
5. LIVRARE SI TRANSPORT
5.1 Modalitati de livrare
– Livrarea se efectueaza prin firme de curierat rapid partenere si dureaza, in mod obisnuit, 1–3 zile lucratoare de la confirmarea expedierii.
– In zonele rurale sau in situatii speciale (conditii meteo nefavorabile, sarbatori legale, greve), livrarea poate dura pana la 5–7 zile lucratoare, dar nu mai mult de 30 zile calendaristice conform legislației (OG 34/2014 privind protecția consumatorilor).5.2 Costuri de transport
– Gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA).
– 25 lei pentru comenzile cu valoare sub 500 lei.
– Pentru Campanii Speciale (Black Friday, reduceri sezoniere) se poate aplica o taxa variabila, comunicata clar in perioada promotiei.5.3 Urmarirea coletului
– In ziua expedierii, Clientul primeste un email si/sau SMS cu numarul de AWB, permitand urmarirea in timp real a coletului pe site-ul curierului.5.4 Refuzul sau nepreluarea coletului
– In cazul in care Clientul refuza repetat coletele sau returneaza peste 70% din produsele comandate, Lavieer isi poate rezerva dreptul de a nu mai acorda transport gratuit la comenzile viitoare, chiar daca depasesc 500 lei.
– Daca Clientul nu ridica coletul si confirma ca nu mai doreste comanda, toate punctele de fidelitate (Lavieer Points) aferente comenzii vor fi anulate.
6. MODALITATI DE PLATA
6.1 Plata cu ramburs
– Disponibila doar pe teritoriul Romaniei.
– Suma se achita curierului la livrare; comanda este procesata dupa confirmarea adresei de livrare.6.2 Plata cu card bancar / portofele digitale
– Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Google Pay, Apple Pay.
– Tranzactiile sunt procesate prin platforma securizata Shopify Payments, conform standardelor PCI-DSS.
– In cazul erorii la procesarea platii, comanda nu va fi onorata si Clientul va fi notificat.6.3 Transfer bancar
– Disponibil pentru Romania si toate statele UE (IBAN in RON).
– Procesarea comenzii incepe dupa confirmarea incasarii in contul Lavieer (timp estimat: 2–4 zile lucratoare).
– In cazul achizitiei din afara UE, Clientul plateste comisioanele bancare aferente transferului.6.4 PayPal
– Disponibil pentru tarile UE care accepta plata prin PayPal.
– Comanda se activeaza doar dupa confirmarea platii de catre PayPal.6.5 Protectia datelor de plata
– Datele cardului bancar nu sunt stocate de Lavieer; ele sunt prelucrate exclusiv de procesatorii autorizati (ex: Stripe, Shopify Payments).
– Toate tranzactiile beneficiaza de criptare SSL.
7. POLITICA DE RETUR
7.1 Dreptul de retur
– Persoane fizice: dreptul de a returna, fara costuri suplimentare, produsele neutilizate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OUG 34/2014.
– Persoane juridice: pot solicita retur, insa Vanzatorul va analiza disponibilitatea si conditiile fiecarui caz in parte.7.2 Conditii generale pentru retur
– Produsele trebuie sa fie:
• Nepurtate, neuzate, neigienizate, nespalate si fara mirosuri (parfum, fumul de tigara).
• Cu etichetele originale intacte si sigiliul de securitate neatins.
• In ambalajul original, protejate corespunzator pentru transport.
• Fara urme de murdarie, uzura sau modificari fizice (lipse de nasturi, fermoar, ciupituri).7.3 Procedura de retur
-
Completarea formularului: accesati sectiunea „SUPORT CLIENTI → FORMULAR RETURNARE PRODUS” si completati online formularul de retur.
-
Ambalare: introduceti produsul in ambalajul original impreuna cu toate accesoriile (cutie, certificate, cordoane, defecte, dovada cumpararii).
-
Expediere retur: trimiteti coletul prin curier (FanCourier, SameDay) la adresa:
S.C. CADAPO INVEST S.R.L.
Lavieer – Departament Retururi
Prelungirea Kotzebue nr. 3A, Ganeasa, Jud. Ilfov, Romania
Nu acceptam colete cu plata la destinatar.
7.4 Costuri de retur
– 30 lei, suma care se scade din valoarea rambursata in cont.
– Exceptie: daca produsul este defect, deteriorat in timpul transportului sau gresit trimis, costul returului este suportat integral de Lavieer (prin generarea unei etichete de retur preplatite).7.5 Rambursare
– Suma rambursata include doar valoarea produsului minus taxa de retur (30 lei).
– Rambursarea se va face exclusiv prin transfer bancar in cont IBAN in RON, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea returului si validarea conditiilor de retur.
– Nu se efectueaza rambursari in conturi in valuta.7.6 Produse neeligibile pentru retur
– Produse comandate la reducere sub 50% (pot avea conditiile de retur specificate aparte).
– Lingerie, lenjerie intima, costume de baie (din motive de igiena), daca s-au desfacut sigiliile de protectie.
– Accesorii (bijuterii, gentute) daca sunt purtate, zgariate sau fara etichete.
– Produse personalizate la cererea Clientului (gravuri, monograme, marimi speciale).7.7 Inspectie si validare retur
– Departamentul Retururi va verifica primele 48 de ore:
• Integritatea produsului, respectarea conditiilor de retur.
• Prezenta tuturor accesoriilor si ambalajului original.
– Daca returul nu indeplineste conditiile (ex: eticheta rupta), produsul va fi trimis inapoi la Client pe cheltuiala acestuia, fara ramburs.7.8 Abuzuri si sanctiuni
– Retururile repetate sau nejustificate (peste 3 retu- ruri in ultimele 6 luni) pot genera:
• Suspendarea temporara a contului Clientului.
• Refuzul de a acorda transport gratuit, chiar daca valoarea comenzii depaseste 500 lei.
• Pierderea punctelor de fidelitate aferente comenzilor returnate.
8. GARANTIA PRODUSELOR
8.1 Durata si acoperire
– Garantia legala este de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului si acopera exclusiv defectele de fabricatie.
– Nu se acorda garantie pentru uzura normala, deteriorari cauzate de intretinere necorespunzatoare (ex: spalare incorecta, utilizare agresiva), accidente, cazaturi, expunere la substante toxice sau modificari (croieli, vopsiri).8.2 Modalitate de solicitare garantie
– Pentru a beneficia de garantie, Clientul trebuie sa notifice Lavieer in maximum 24 de ore de la primirea coletului, prin email la contact@lavieer.ro, atasand:
• Foto/Video care sa demonstreze defectul.
• Numarul facturii si AWB-ului.
• Descriere detaliata a problemei identificate.8.3 Procedura de solutionare
– Lavieer va analiza solicitarea in cel mult 5 zile lucratoare de la primirea sesizarii si va comunica Clientului solutia:
• Inlocuire produs cu unul identic (aceeasi marime, culoare, model) – fara costuri suplimentare.
• Rambursare partiala sau integrala – doar in situatia in care produsul nu mai este disponibil in stoc sau Clientul refuza inlocuirea.
– Costurile de transport pentru schimb sau retur in cadrul garanției sunt suportate de Lavieer.8.4 Restrictii si exceptii
– Garanția încetează automat daca:
• Etichetele, sigiliile sau ambalajul original lipsesc sau sunt deteriorate.
• Produsul a fost modificat, croitorit sau reparat nes- autorizat.
– Garanția nu acoperă defecte aparute dupa expirarea perioadei de 30 zile.
9. SECURITATEA DATELOR
9.1 Prelucrarea datelor personale
– Toate informatiile personale colectate prin formularul de comenzi, contul de utilizator sau cookie-uri sunt prelucrate conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) si Legii nr. 190/2018 privind masurile de punere in aplicare a GDPR in Romania.9.2 Drepturile Clientului
– Dreptul de acces: Clientul poate solicita oricand confirmarea existentei datelor si o copie a acestora.
– Dreptul de rectificare: Clientul poate cere actualizarea sau corectarea datelor incorecte, incomplete sau inexacte.
– Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”): Clientul poate solicita stergerea tuturor datelor personale, cu exceptia celor necesare pentru conformarea cu obligatiile legale.
– Dreptul de restrictionare a prelucrarii: Clientul poate cere limitarea prelucrarii datelor sale.
– Dreptul de portabilitate: Clientul poate cere datele sale într-un format structurat, utilizat frecvent si lizibil automat.
– Dreptul de opozitie: Clientul se poate impotrivi oricand prelucrarii datelor sale pentru marketing direct (email, SMS).
– Dreptul de a retrage consimtamantul: daca prelucrarea se bazeaza pe consimtamant, Clientul il poate retrage in orice moment.9.3 Scopuri de prelucrare
– Procesarea comenzilor si livrarea produselor.
– Gestionarea conturilor de utilizator (autentificare, istoric comenzi).
– Analiza comportamentului de cumparare si personalizarea ofertei (retargetare, email-uri promotionale).
– Activitati de marketing direct (promotii, newsletter), numai cu acord expres.
– Cercetare si statistici interne (Google Analytics, Hotjar), pentru optimizarea site-ului.9.4 Tertii implicati
– Datele pot fi transmise doar catre:
• Firme de curierat (pentru livrare si retur).
• Procesatori de plata (Stripe, Shopify Payments, PayPal).
• Furnizori de servicii IT (hosting, securitate platforma).
• Parteneri de marketing (servicii de email marketing, Google Analytics, Facebook Pixel), doar cu acordul expres in cazul cookie-urilor neesentiale.9.5 Durata stocarii datelor
– Datele contului (nume, email, adrese) raman stocate pe perioada existenta a contului.
– Datele comenzilor si facturilor se stocheaza pe o perioada de 10 ani (conform legislatiei fiscale).
– Datele din cookie-uri se stocheaza conform duratei specificate in Politica de Cookie.9.6 Masuri de securitate
– Toate datele personale sunt criptate in tranzit (SSL/TLS).
– Accesul la baza de date este restrictionat doar personalului autorizat.
– Evaluari periodice de vulnerabilitate si audituri de securitate.
10. COOKIE-uri SI PUBLICITATE
10.1 Politica de Cookie
– Lavieer foloseste cookie-uri esentiale, functionale, analitice si de marketing conform Politicii de Cookie disponibila la www.lavieer.ro/politica-cookie.
– Cookie-urile esentiale sunt activate automat; cele neesentiale (analitice, marketing) se instaleaza doar dupa consimtamantul explicit al utilizatorului.10.2 Tipuri de cookie-uri
– Strict necesare: autentificare, securitate, cos de cumparaturi.
– Functionale: preferinte de limba, tema, salvarea datelor din formulare.
– Analitice: Google Analytics, Hotjar, Crazy Egg – urmarire trafic, rapoarte agregate.
– Marketing: Facebook Pixel, Google Ads, TikTok Pixel, LinkedIn Insight – retargetare, personalizare anunturi.
– Cookie-urile tertilor (YouTube, Vimeo, Google Maps) se gestioneaza prin setarile browserului.10.3 Gestionare consimtamant
– La prima accesare, se afiseaza un banner cu optiuni: Accept toate cookie-urile, Refuz toate cookie-urile neesentiale sau Gestionare detaliata (permitand selectarea categoriilor: esentiale, functionale, analitice, marketing).
– Clientul isi poate retrage consimtamantul in orice moment prin accesarea linkului „Gestionare cookie-uri” din footer-ul site-ului sau prin setarile browserului.10.4 Utilizarea testimonialelor si recenziilor
– Lavieer poate folosi in campanii publicitare online recenziile, testimonialele sau fotografiile trimise voluntar de clienti, cu conditia anonimizarii datelor personale sensibile (nume complet).
– Prin plasarea unei comenzi, Clientul accepta ca imaginea produsului si opinia sa sa poata fi utilizate in materiale de promovare (website, social media, materiale tiparite).
11. CONT CLIENT SI RESPONSABILITATI
11.1 Crearea contului
– Pentru a crea un cont, Clientul furnizeaza adresa de email si parola.
– Este responsabil de pastrarea confidentialitatii datelor de autentificare si de orice activitate desfasurata sub contul sau.
– Daca constata acces neautorizat, trebuie sa anunte imediat Lavieer la contact@lavieer.ro.11.2 Beneficii ale contului
– Urmarirea istoricului comenzilor.
– Salvarea adreselor de livrare.
– Acces la oferte si promotii exclusive.
– Accumularea de puncte de fidelitate (Lavieer Points) in functie de valoarea comenzilor.11.3 Anularea contului
– Lavieer isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide conturile:
• In cazul incalcarii acestor Termeni si Conditii.
• Comportament abuziv, spam, frauda.
• Retururi abuzive frecvente (peste 3 returnari nejustificate in 6 luni).
12. PROPRIETATE INTELECTUALA
12.1 Drepturi de autor
– Intreg continutul site-ului (texte, imagini, logo-uri, design, grafica, video-uri) este protejat de legislatia privind drepturile de autor si apartine S.C. CADAPO INVEST S.R.L. si furnizorilor sai de continut.
– Fara acordul scris prealabil al Lavieer, reproducerea, distribuirea, repunerea in functiune, transmiterea, modificarea sau crearea de lucrari derivate din orice continut aferent site-ului este interzisa.12.2 Mărci comerciale
– „Lavieer” si logo-urile afisate pe site sunt marci inregistrate ale S.C. CADAPO INVEST S.R.L. sau ale partenerilor sai.
– Utilizarea neautorizata a marcilor este interzisa.12.3 Licenta limitata
– Clientului i se acorda o licenta revocabila, neexclusiva si netransferabila de a accesa si naviga site-ul, strict in scopul plasarii de comenzi.
13. LIMITAREA RASPUNDERII
13.1 Disclaimere generale
– Lavieer nu este responsabil pentru:
• Orice erori tehnice sau de continut de pe site cauzate de actualizari intarziate, bug-uri, erori umane.
• Lipsa temporara de acces la site, intreruperi de serviciu, defectiuni ale serverelor sau intreruperi de retea.
• Prejudicii directe sau indirecte, pierderi de profit, pierderi de date, costuri de achizitie de bunuri de substitutie, care rezulta din:
– Utilizarea site-ului sau imposibilitatea de utilizare.
– Inexactitatile sau incompletele informatiilor furnizate.
– Intarzieri in livrare din motive independente de vointa Lavieer.13.2 Fortele majore
– Niciuna dintre parti nu va fi tinuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor din cauza unor evenimente de forta majora, incluzand, dar fara a se limita la: razboi, stari de urgenta, greve, revolte, cutremure, inundatii, incendii, defectiuni ale retelelor de telecomunicatii, sanctiuni economice, restrictii de export/import, decizii arbitrare ale autoritatilor, epidemii, pandemii, blocaje de transport si orice alta situatie neprevazuta si inevitabila.13.3 Abateri de raspundere
– Limitarea raspunderii se va aplica in masura maxima permisa de lege si nu va afecta drepturile fundamentale ale consumatorului, daca acesta este persoana fizica si nu actioneaza in interes comercial.
14. COMERCIALIZAREA SI RESTRICTIONAREA VANZARILOR
14.1 Destinatie strict non-comerciala
– Produsele achizitionate de pe Lavieer.ro sunt destinate utilizarii personale.
– Re-vanzarea online sau offline a produselor (ex: marketplace-uri, conturi personale de social media) este strict interzisa.14.2 Sanctiuni pentru incalcarea restrictiilor
– In cazul constatării re-vânzării, Lavieer isi rezerva dreptul de a suspenda sau bloca contul Clientului fara notificare.
– Lavieer poate solicita daune-interese si poate demara proceduri juridice pentru recuperarea prejudiciilor.
15. PROGRAMA DE FIDELITATE (LAVIEER POINTS)
15.1 Accumulare puncte
– Clientii care detin cont pe Lavieer.ro acumuleaza 1 punct pentru fiecare 10 lei (TVA inclus) cheltuiti.
– Punctele sunt afisate in contul de utilizator si pot fi utilizate pentru reduceri ulterioare (1 punct = 1 leu reducere, minim 100 puncte/10 lei reducere).15.2 Validitate si utilizare
– Punctele acumulate sunt valabile 12 luni de la data achizitiei.
– Punctele nu pot fi schimbate in numerar si se anuleaza la inchiderea contului sau in cazul retururilor abuzive.15.3 Exceptii
– Produsele aflate la reducere peste 50% nu genereaza puncte de fidelitate.
– Pentru comenzile cu plata ramburs, punctele vor fi acreditate doar dupa confirmarea livrarii si a incasarii integrale a comenzii.
16. SCHIMBAREA SI ANULAREA COMENZILOR
16.1 Modificari ale comenzii
– Pana la expedierea coletului, Clientul poate solicita modificarea comenzii (marime, culoare, cantitate) prin email la contact@lavieer.ro. Schimbarea se va face doar daca produsul modificat este disponibil in stoc.16.2 Anularea comenzii de catre Client
– Clientul poate anula comanda gratuit, inainte de expediere. Dupa expediere, anularea se va regadi conform Politicii de Retur.16.3 Anularea comenzii de catre Lavieer
– Lavieer isi rezerva dreptul de a refuza sau anula orice comanda daca:
• Datele de plata nu pot fi validate.
• Produsul nu mai este disponibil.
• Se constata suspiciuni de fraudă sau incalcari ale Termenilor.
– Sumele incasate pentru comenzile anulate vor fi rambursate in termen de 14 zile calendaristice de la data anulării, in cont IBAN in RON.
17. RECLAMATII SI SOLUTIONAREA CONFLICTELOR
17.1 Reclamatii privind produse
– Orice reclamatie legata de produse (defecte, neconformitati) trebuie trimisa in termen de 24 de ore de la primire, la email contact@lavieer.ro, insotita de:
• Fotografii / videoclip care sa ateste problema.
• Numarul facturii si AWB-ul.
• Descriere detaliata a neconformitatii.17.2 Reclamatii privind servicii
– Pentru probleme legate de livrare, plata sau alte servicii, Clientul poate contacta serviciul de Suport Clienti la contact@lavieer.ro sau telefon +40 744 000 000.
– Reclamatiile se solutioneaza in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primire. Daca este necesar, termenul poate fi prelungit cu inca 14 zile, cu informarea prealabila a Clientului.17.3 Solutionarea amiabila si medierea
– In cazul unui conflict, Clientul este incurajat sa incerce solutionarea amiabila prin mediere la S.C. CADAPO INVEST S.R.L.
– Daca medierea nu duce la rezolvarea conflictului, partile pot apela la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (www.anpc.ro) sau la orice alt organism de protectie a consumatorilor din UE, conform prevederilor OUG 34/2014.17.4 Litigii
– Daca nu se ajunge la o intelegere amiabila, litigiile vor fi solutionate de instantele competente din Romania, la sediul Lavieer, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
18. CONFIDENTIALITATE SI PROPRIETATE INTELECTUALA
18.1 Politica de Confidentialitate
– Datele personale furnizate sunt prelucrate conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR) si Legii 190/2018.
– Scopurile prelucrarii: gestionarea conturilor, procesarea comenzilor, comunicari de marketing (numai cu acord explicit), analize statistice.18.2 Drepturi de autor si marcă
– Continutul site-ului (texte, imagini, grafica, logo-uri, video-uri) este proprietate exclusiva a S.C. CADAPO INVEST S.R.L. sau a partenerilor si furnizorilor sai.
– Nicio parte din continut nu poate fi copiata, republicata, distribuita sau creata lucrari derivate fara acordul scris al Lavieer.18.3 Licenta limitata
– Clientului i se acorda o licenta revocabila, neexclusiva si netransferabila de a afisa si naviga site-ul, strict in scopul plasarii de comenzi si accesarii informatiilor relevante.
19. FORTA MAJORA
19.1 Definitie
– Forta majora include orice eveniment independent de vointa partilor, care nu poate fi prevazut sau evitat cu diligenta maxima, precum: razboi, actiuni militare, stari de urgenta, greve, cutremure, inundatii, incendii, pandemii, restrictii guvernamentale, blocaje de transport, defecte ale retelelor de telecomunicatii.19.2 Efecte
– In caz de forta majora, partile sunt scutite temporar de obligatia executarii celor convenite, in masura in care forta majora impiedica indeplinirea acestora.
– Cealalta parte este notificata de indata despre aparitia situatiei. Partile vor colabora in vederea reducerii efectelor cauzate de forta majora.
20. LEGEA APLICABILA SI JURISDICTIA
20.1 Legea aplicabila
– Prezentii Termeni si Conditii, precum si orice contract incheiat intre Client si Lavieer, sunt guvernate de legea romana.20.2 Jurisdicția
– Pentru orice litigiu, partile vor incerca solutionarea amiabila. In lipsa acesteia, litigiile vor fi supuse instantei de judecata competente din Romania, la sediul Lavieer, dupa notificare scrisa prealabila.
21. MODIFICARI SI VERSIUNE
21.1 Drept de modificare
– Lavieer isi rezerva dreptul de a modifica unilateral acesti Termeni si Conditii, in cazul schimbarilor legislative, al implementarii unor functii noi pe site sau al actualizarii politicilor interne.
– Orice modificare a Termenilor va fi afisata pe site, cu indicarea datei ultimei actualizari.
– Utilizarea in continuare a site-ului dupa publicarea modificarilor implica acceptarea automatica a noilor prevederi.21.2 Versiune curenta
– Versiunea in vigoare este cea publicata pe site la data ultimei actualizari.
22. DISPOZITII FINALE
22.1 Invaliditatea partiala
– Daca o clauza din acesti Termeni se declara nevalabila sau inaplicabila prin hotarare judecatoreasca, restul clauzelor raman valabile si aplicabile.22.2 Incheierea contractului
– Clientul confirma incheierea Contractului prin actiunea de acordare a consimtamantului la plasarea comenzii sau prin utilizarea site-ului.22.3 Consumator vs. profesionist
– In cazul in care Clientul este persoana fizica care actioneaza in afara scopului comercial sau profesional, acesta beneficiaza de protectiile acordate de legislatia privind drepturile consumatorilor (OUG 34/2014, OG 21/1992).
– Daca Clientul este persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in scop comercial, acestea nu beneficiaza de aceleasi drepturi de retragere fara justificare.
Ultima actualizare: 01.06.2025
-